poniedziałek, 16 maja 2011

Majówka

Jakże pięknym dla oka okazał się mecz Henrykowianki z Przedborowianką wyniosłe akcje i ferwor walki dal wszystkim miłośnikom ( kibolom) okazji do rozrywki. Mecz zakończył iście hokejowym wynikiem ku uciesze gospodarzy 5:4. Następnie udałem się estadio w Sieniawce gdzie  tamtejsi Czarni ulegli po zaciętym meczu ze Skałkami Stolec 1:0.Niestety gdy dojeżdżałem do Ciepłowód Ślęza już kończyła swój mecz, pogrążając  swych przeciwników z Piasta Jazwiny 5:0.
8 maja z racji weekendu w górach miałem okazję zobaczyć szlagier. A tym zacnym spotkaniem okazał się pojedynek Tyranów ligi ( klasa B Skoczów). Gdzie Trójwieś Istebna podejmowała Lutnie Zamarski, której uległa 1:3.
I co dalej ..... dalej 14 maja miałem się pojawić z hasłem przewodnim " dwa mecze, dwie drużyny dwa kraje" w Cieszynie i jego czeskim odpowiedniku, ale na sprawy rodzinne musiałem odłożyć ta pasjonująca wycieczkę na inny termin. Na pewno uda mi się zaliczyc 21 maja meczyk Ruchu Chorzów z warszawskim oddziałem Dyskobolii Grodzisk WLKP. Natomiast 27 - 20 maj bede gościć  na praskich stadiionach.Moim zacnym przewodnikiem tym razem bedzie dyrektor - prezydent- kierownik- sprzątaczka portalu ttp://www.myfootballway.com/ - wszystkich chętnie i gorąco zaproszom aby wejrzec w tyn gnuśny portal.

Plan jest taki iż chętnie zobacze pojedynki Viktorii Żiżkow - Karwina, Slavia- Bohemians, Sparta Praha - Hradec Kralove, Bohemians B- Slavia B oraz wiele innych plus finał Ligi Mistrzów w jakiejś z jednych z wielu tubylczych knajpek

Pyrsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz